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6/2/14 Feb Update

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09022014

Mensaje 

6/2/14 Feb Update




INGLES

Zombies Were Removed



Yep. We did it. We decided we couldn’t hold off any longer. The longer we keep zombies in – the more complaints we’d get about removing them. We are forcing ourselves to deal with it. We are no longer a zombie survival game! They’ve been replaced with red bears and wolves. You hate them. We know. They’re just plugging a gap for now. All will be revvvealed.

Wildlife Was Improved



   no longer exploitable by walking backwards
   fears hostile wildlife
   reacts to gunshots
   hostile wildlife retreats if it cannot find a path to you
   wildlife should not jump up and switch to random angles anymore
   removed white wolf

Resource Objects Were Improved



   added new models for wood & stone resources
   wood & stone resources change model to indicate their quantity
   added another stone resource – contains mostly stone

Other Changes

   fixed bugs with the level (such as rocks intersecting buildings)
   the ‘oil tank’ area has been modified with cover
   workbenches make you craft faster when standing next to them
   added new player animations
   improved melee attack animations
   added locked backpacks and lockpicks test ( off by default )
       when you die your backpack is locked for everyone else but you for a time
       someone else can use a lockpick tool to bypass this time
       lockpick tools are a default blueprint
       you can’t use lockpicks on doors
       the amount of time the backpack is locked for is per-server and can be set with the command player.backpackLockTime seconds
       can be turned off by setting player.backpackLockTime to 0
   footstep sounds will never play the same sound as the one previously played
   grass textures have been improved



Known Issues

   there are a small number of areas with what seems like invisible walls
   there are one or two rocks without collision
   there used to be  about 200 wolves in one area of the map, we fixed it, though.



TRADUCIDO


Zombies fueron retirados



Sip . Lo hicimos . Decidimos que no podíamos esperar más tiempo. Cuanto más tiempo mantengamos zombies en - los más quejas que llegaríamos sobre la eliminación de ellos . Estamos esforzándonos para tratar con él . Ya no somos un juego de supervivencia zombie ! Han sido reemplazados por los osos y los lobos rojos . Usted los odias . Lo sabemos. Sólo están tapando un hueco por el momento. Todos serán revvvealed .

Vida Silvestre fue mejorada



   ya no explotable por caminar hacia atrás
   temores fauna hostil
   reacciona a disparos
   fauna hostil retira si no puede encontrar un camino para que
   la vida silvestre no debe saltar y cambiar a ángulos aleatorios más
   lobo blanco eliminado

Los objetos de recursos mejoraron



   añadido nuevos modelos de recursos de madera y piedra
   recursos de madera y de piedra cambian modelo para indicar su cantidad
   añadido otro recurso piedra - contiene en su mayoría de piedra

Otros cambios

   errores corregidos con el nivel (como rocas que se cruzan edificios )
   la zona ' tanque de aceite ' se ha modificado con la cubierta
   bancos de trabajo hacen a diseñar más rápido al estar de pie junto a ellos
   añadido nuevas animaciones de los jugadores
   animaciones de ataque cuerpo a cuerpo mejorado
   mochilas y ganzúas bloqueadas añadidos prueba (desactivado por defecto )
       cuando mueras tu mochila está bloqueado para todos los demás pero que durante un tiempo
       otra persona puede utilizar una herramienta de ganzúa para eludir este momento
       herramientas lockpick son un modelo por defecto
       no se puede usar ganzúas en las puertas
       la cantidad de tiempo que la mochila está bloqueado para es por servidor y se puede configurar con los player.backpackLockTime segundo comando
       se puede desactivar mediante el establecimiento player.backpackLockTime a 0
   sonidos de pisadas nunca jugar el mismo sonido que el que jugó previamente
   texturas hierba se han mejorado



Problemas conocidos

   hay un pequeño número de zonas con lo que parece muros invisibles
   hay una o dos rocas sin colisión
   solía haber unos 200 lobos en una zona del mapa, lo arreglamos , aunque.
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